Sunday, July 9, 2017

Naiss / Nice

Leiutasin maailma kõige andekama vabanduse, kuidas vältida naise auto remonti ja minna purjetama hoopis.
Tee nägu, et hakkad tööle. Vajadusel võta ratas alt ära ja siis kui päike on kõrgele ennast ajanud, mine tuppa ja teada, et võtmed jäid paati.
Lähme linna mutrivõtmeid tooma...igaks juhuks võtame magamiskoti ja kahepäeva söögi ka kaasa. Mine sa isahane tea :).

Kuna ilm on hea ja preilid tahavad päikest võtta, siis me võime seda ju lahepeal teha. Võtmeid veel pole otsinud. No käime korra Naissaarel jalutamas. Sadam oli täis nagu kell. Hea küll üks mootorpaadi mees pressis ennast kuhugi prikku teisel katsel.
Nüüd tulevad vabandused: Ma ei ole nii kõva mees, mul paat ei manööverda, ma ei viitsi seljas elada, niisama rebel olen ka, sadam telefonile ei vasta, et suvakasse kohta parkida (pärast sõidab Kathariina üle vms).
Nii et sadamast välja ma sõitsin ja 3km eemal ankrusse viskasin ennast. Nüüd on see süütus ka Boggaga läinud. 7m vett ja köit läks u 35m. Tuul oli u 0-4m/s. Üldiselt selline multifilmi ilus ilm.
Taipasin ka kummikale aerud võtta, nii et vedasin lapse randa ja siis naise (meil on vana vene kummikas 100kg). Kõik oli tore ja värviline. Mööduvate laevade lained loopisid vähe ja ma põdesin u 7 korda üle, et kas ankur peab ja kas ikka ei lähe ära. Ei läinud.
Sügavusandurit testisin ka. Enam vähem täpne. Nasa Marine oma.
Super kuulus viking line jõhker püss laev tegi sellise laine, et supikausist tuli hammatega kinni hoida.
Muud nii hullusti ei loopinud.
Õhtul muu aktiviteedi juures pingutasin besaanmasti vante. Sai päris hea.

Järgmine hommik täielikus tuulevaikuses mootoriga koju Golfi remontima...mille jupid olid lõpuks valed tulnud :).


Üks kiun ka siia otsa. ProMarineTrade ei ole tänasel hetkel mu lemmik pood enam. Esiteks on nad kolinud ja ei või ju sellest vana ukse peale teadet panna. Teised on nende teeninduskultuur langenud minule mitte sobivasse rajooni. Tellisin neilt paar otsa. Pärast seda kui ma nad üles leidsin Tondilt ja 10 min vestibüülis olin passinud ja mulle peale tere midagi ei öeldud ja kuhugi tagumisse saali kaoti, palusin asjad postiga saata.
EDIT: Olin täna sealkandis ja läksin läbi. Sain asjad kätte seekord. Ju oli kehva päev eelmine kord.






Found the best excuse to go sailing instead of reparing a car. Pretend that your are working on the car. If needed remove a wheel.
Then go and report that you are missing a wrench...that is left on a boat. Now you need to go and get it.
Just in case lets back some sleeping gear and a bit of food etc. Just in case. Ladys need to take some sun, so we can do it on the bay. We can go for a walk on Naissaar.  The port was full. 

There was a little place between boats but it was not for me. 
Sailed out of the port and 3 miles towards home. Decided to anchor out. Filled the dinghy with air and went ashore. I was a bit concerned that the boat will drag the anchor but it held well. 
Waves from passing boats made life a bit funky but nothing too extreme. 














No comments:

Post a Comment