Monday, August 24, 2015

Aegna - Prangli - Tallinn

Seisime võidu / competition of standing still
Et siis jutt jäi pooleli sealt, kus me Aegnalt minema saime.
Kuna Aegnal väga vett polnud, kus oma paati leotada ja päev oli pooles vinnas, siis võtsime suuna Pranglile. Arvestuslikult 5-6h sõitu ja kohal.
Ilm oli nagu raamatust, tuult 4-5m/s ja lainet minimaalselt. Vaatasime ja uurisime mööduvaid laevu, tegime lõunaks hästi süüa. Võis praetud porgandi viilud riisiga. Elu oli jälle rosin.
Pranglisse tulime ida tuulega sisse, sissesõit on võrdlemisi kitsas. Suhtkoht NOstress pärast Aegna spordipäeva. Pargitud suhteliselt lihtsa vaevaga.
Koristasime paati natuke ja tegime õhtusöögi. Vahepeal püüdsin ühe mootorpaadi kinni, kes sadamsse tuli. Need teadsid rääkida, et täna pidi teater olema. Kiire nõupidamine ja läksime lapsega teatrisse. Enne sai käia veel mere ääres ja jäätist süüa. Vaatasime Mereplekide nimelist etendust (Mereplekid moluklade).
Mudadraakoni jaht / hunt of muddragons
Kohalik taksojuht /local taxi driver

Helge

Üksik paat rannal / lonely boat on the beach
Õhtul oli veel kiire kakao ja latte vanakaga ja magama.

Hommikul oli 2h jalutust mööda mereäärt ja metsa ning võis koju sõita. Tagasi tulek oli suht üllatuste vaba. Ilm rahulik ja mõnus purjetamine. Sai ühe paudiga koju. Liblikas sõites panin spinnipoomi ka seekord, oli abiks küll. Groodi poomi sidusin kinni, et ta üle pea ei vehiks kui kursilt ära käib rool vahest.

Sissekanne on tehtud paadilt sõidul Tallinnast Lohusallu.

Poomiga liblikas / butterfkly with the spinnaker poom.

After escaping from Aegna island we took the direction to Prangli island. Aproximately 4-5 hours of sailing time. Since it was roughly noon we went for it. Sailing there was nice and relaxing after sporty actitivities in Aegna. We came to port Kelnase ( port of Prangli) with the wind from east. This meant we had waves from the side in the narrow passage to the port. Nostress and parked easily. Cleaned the boat and made dinner.
Meanwhile I helped to moor a motorboat and they had information about theater coming this evening.
So we went to the theater that evening. Later had hotchoclate and coffe with a little walk.

The next morning we took a walk for a few hours on the beach and in the woods.

Sailing home was easy. One jib was necessary to get home. Used spinnaker poom to support the sail corner while sailing in position butterfly.
Mainsail had a preventer line so it would not take my head of if we go offcourse.

This post was written onboard while sailing to Lohusalu.