Monday, May 8, 2017

Lihvida / sanding

Lihvida, lihvida, lihvida jah, mida sina lihvid, kui lihvi ei ja lihv on leige kah.

Pärast konsultatsiooni heade inimestega Composite Eesti-st sai selgeks, et pragulise gelcoati maha lihvimine tuleb päevakorda võtta. Vana on praguline ja mitte vähe. See selgus pärast 2 päevast lihvi siis. Igatahes relakas lendas käima ja töö läks ka. Oi kui mõnus.
Kuna asi on enivei täiesti laiali, siis muud skeemid oleksid õhupalli remondi väärsed.

Progress u 30% peal u.

Lisaks ostsin uue instrumendi Bauhofist. Universaaltööriist (või multitool). Jumala äge aparaat. Igasugusest nurgast saab asju kätte. Saagisin (või on õigem öelda universaalisin) kaks stringerit välja.
Mingi päev lõikan uued ja lamineerin paika.Tagumine kajut näeb hetkel sama organiseeritud välja kui teismelise mõttemaailm.

Haapsalu
Käisin jalutasin Haapsalust ka läbi ming aeg.

Haapsalu 


Sirge/straight






Vana stringer /old stringer
Roolilehe võtsin maha. Roolisilindri ka. Kui keegi tahab teada, siis kui sa roolisilindri paned tekile ja seal on õli sees, siis on varsti paar kohta veel õlised. Eri andetu tunne tuli jälle :)
Roolilehe kinnituse alumine ots tahab ka remonti. Kaks kuuest polti on lihtsalt läbi liha lastud. Võite arvata, kas niiskus on sees :)
Roolilehe ees olev ...asi, uim on kunagi õõnes olnud, aga siis on sinna valatud metallist tugevdus ja lihtsalt umbes ämber epovaiku. Ilma riideta. Kätte ka ei saa.
 
Prognoositavalt u. 6-8h on relakaga lihvida, siis taldlihvijaga üle ja siis läheb uus topcoat peale.

Sanding, sanding and more sanding. After consultation with specialists decided to take down entire old gelcoat. Old one is cracked and not dealing with it would be like repairing baloons.

Bought new multitool that cut out old stringers.

No comments:

Post a Comment