Paar ilusat hetke on vahele visanud. Pärast suurt erutust kui paat vette läks pole väga palju juhtunud. Purjetama pmst pole veel jõudnud.
Esiteks veendusin, et 22.06 on Composite Eesti kinni. Tahtsin vaiku osta, aga teeme seda peale pühi.
Sellest hoolimata veetsin terve 23.06 sadamas. Ilm oli täitsa bueno paadi töökoja päevaks.
Paika sai vöörikantsel (arvake ära, et selle disain oli selline, et esipuri koos rulliga tuli korra lahti lasta ja siis tagasi panna). Osa pukspriidi käiguteest sai ka paika (korra muidugi astusin sellele osale, kus veel polnud teed tehtud).
Koristasin ja puhsastasin ka. Lagi ja osa kappe said üle nühitud. Arvestades, et tööd sooritas mees, siis töö käis võimete piiril :)
![]() |
Suur ja väle /big ass boat |
Sodi tuli kokku 250l koti jagu (lisaks katetele ka muud träna).
Pärast kõiki siplemisi hakkasin siis masti trimmima. Võrdlesin kõrval seisva B31-ga maste. Minu oma on üpris taha poole kaldu. Tea kas peabki nii olema.
Pool päeva mässasin elektriga ka. Nüüd ma saan aru küll, mis nad proovisid ehitada, aga see ei tulnud neil välja eriti.
Ma ei hakka kogu roppust siia kirja panema, mis ma leidsin, aga kui nüüd gps-le õue uus kaabel tõmmata, siis võiks nagu päris olla.

Siis võib juba purjetada ka.

Igatahes, trimmisin oma arust ära ja isegi stopperdasin. Kell oli juba umbes 6 vms. panin mootori käima ja läksin õue mängima. Tegin täispurjes ühe tunnise loksungi ja tulin kodu tagasi. Parkides oli tugev külgtuul, lükkas vähe ära, vöör läks vastu poomi ja lükkas vähe risti, aga polnud hullu väga.
Natuke harjutamist ja juba oskan.


No comments:
Post a Comment