Tuesday, May 2, 2017

Böö

No on ikka böö küll. Esiteks ma hakkan ütlema, teiseks ütlen ära ka.
Kui põmmis peab olema, kui sa otse vanale mürkvärvile hakkad klaasriide töid tegema. Ma pole küll spetsialist veel, aga nii ma ise poleks teinud.
Tahaks tervitada, aga ei tervita. Igatahes kasvas tööde nimekiri vana värvi eemaldamise käigus.

Progressi pool on see, et pea suurune auk hakkab valmis saama. Väljast natuke kasvatada ja sissepoole on veel vaja umbes 3-5 kihti keret kasvatada, siis saab stringereid ehitama hakata.

Põhjavärvi tuli esimesed 5 kihti kraapides maha. Edasi tuleb lihvida. Tuli välja siit ja sealt erinevaid paranduse vajadusega kohti.


Mitte nii väga wtf, aga lihtsalt böö oli, et vana kiiruse mõõtja anduri toru ühendus on praoga... mis tähendab, et ka see auk tuleb kinni ehitada. Seda me juba oskame. no problemo.
Lähen täna ostoksille enivei.

Ilmselt...kui mul eriti punnitav tuju peale ei tule, siis veest välja jääva osa ilustamine jääb järgmisse kevadesse. Ma tahan purjetada ka see aasta. Pole ma ise ideaalne, pole ka purjekas :)

Veel avastusi. Pukspriidi alla sikuti kinnitus oli tehtud veepiirile või gramm sellest alla poole...otse läbi kere, ilma tihendamiseta. See oli eile õhtu wtf nr 3 umbes. Siis ma enam ei viitsinud. Vaatasime teiste toredate inimestega uue püssi katamaraani saabumist ja sellega kaasnevat tsunaamit. Ja läksin koju ära.

Juba kolm päeva pole isegi lund sadanud, ilmselt saab varsti purjetada.


Böö (untranslateable , sorry). Got some more work after finding out more repair needed areas.
Damaged hole is almost finished. Little more for the inside and outside.

First 5 layers of bottom paint is removed. Rest is to be sanded. Old speedsenor adapter was damaged, that needs to be closed off.
Bow sprit pull down lower fixing point was installed straight through the hull...without sealant.

That was about it for that evening. Went beside the sea and watched the tsunami that is created by the new catamaran. Small dog got a good wash.



No comments:

Post a Comment