Thursday, August 31, 2017

Puhub / blowing

Lugu oli siis sikuene, et tuli välja, et Naissaar oli nii naiss, et meil oli vaja veel korra vaadata.
Üldises plaanis hakkab selleks aastaks juba aitama ka sellest saarest. Start hommikul ja lupsti puhus nagu elajas, aga sai sõita veel täispurjega.
Kathariina proovis meile põnevust pakkuda. Sõitsime nii teravalt tuule suhtes kui rahvamaja kannatas.
Tuli meile otse ahtrisse no ja põnevalt lähedale. Ma juba hakkasin raadiot otsima, et kas ta kavatseb alt või pealt sõita meist, aga siis mööduti vasakult. No oleks saanud veidi kaugemalt ka minna. Kui meil oleks olnud vaja mingi äkilisem munjööver teha, siis oleks põnev ilmselt olnud. No stress.
Hülkarist mööda ja hakkas juba lõhkuma minema maie. Enne sadamat korjasime asjad kokku ja podistassime sisse ennast. Püüdsime ühed sommid katamaraaniga ka kinni. Nad proovisid vägisi risti ja põiki olla. Ikka päris pisike ja kerge oli see paat.
Saarel tegime põhjapoole tiiru. Levi ei olnud ja kaart oli peas...kind of. Korjasime pannkoogi vahele kukeseeni. Päris mõnus oli pärast. Mustikad sõime ka ära. Vähemalt 500tk.
Sadamasse saime tagasi, aga ikka puhus, aga selle eest kõvemini. Peale tuule käes seente puhastust, pannkookide söömist panime minema. Enne kasutasime pead mõtlemiseks. Välja minek oli nagu raamatust. Võiks teatavat kutsemeisterlikust isegi märgata või algaja õnne.
Õnneks tagasi minnes oli tuul 10-13 (puhanguti 15). Laine väitis Tallinna madalal 0,7m. Me seda ei uskunud, sest laine oli ikka paadi servani vahepeal (või hirmul suured silmad). Ühe purje sättimisega koju. Laisa mehe variant. Täis besaan ja u 40% genuat. Kiirus keskmiselt 5-6-7 sõlme. Tipp oli seekord vist 7,4 vms.
Tagasitulles istusid kõik õues ja kallistasid masti või mõnda muud kinni olevat asja. Loopis ja loksutas päris hoolega.
Hetk enne sadamat tulid lohesurfarid, kes algul tahtsid ka meist läbi sõita, aga said mööda.
Kaidumine tuli jälle ilusti. Kolmekesi on ikka lust seda trikki teha.

500 mustikat, silmad level II peale upgradeitud / alteast 500 berries. Eyes on level II now.